جوک های با مزه

لره مادرشو میبره پیش دکتر ؛ دکتر معاینه میکنه میگه

باید پرهیز بکنه….لره میگه:آقای دکتر قربانت برم الهی…

نمیشه خودت بکنی آخه پرویز دهن لقه میره به همه میگه


قزوینیه کنار زمین فوتبال خوابیده بوده، بهش میگن:

پاشو برو تو زمین، بازیشروع شده. میگه: من برانکاردم


 دزده میره خونه یکی تلویزیون بدزده میگه اول بذار روشن کنم ببینم سالمه

  از قضا تلویزیون فوتبال پخش میکرده طرف سرگرم تماشای فوتبال میشه

  و صاحب خونه بلند میشه میاد میگه آقا تو کی هستی؟ اینجا چیکار میکنی؟

 طرف هول میشه میگه من بازیکن فوتبال بودم داور منو الان اخراج کرد!!!


ترکه میخواسته هواپیما دزدی کنه.میره به خلبانه میگه

 برو لندن یارو میگه نمیرم.ترکه میگه خب برو دبی

 یارو میگه نمیرم.ترکه میگه پس برو اردبیل یارو میگه نمیرم

بعد ترکه بابا حد اقل بده یه بوق بزنیم


قزوینیه میره نماز جمعه ، سر سجده اشتباها از همه زودتر بلند میشه. میگه: خدایا من برای 2 رکعت نماز لایق این همه پاداش نیستم!!


یه بچه توی قزوین گم میشه پلیس اعلام میکنه که هرکی این بچه را پیدا کرده امشب را که هیچ ولی فردا شب بیاد تحویلش بده تا ما پس فردا اون را به خونواده اش تحویل بدیم


قزوینیه به جنیفر لوپز میگه : آخه تو که اینقدر با کلاسی ، اینقدر خوشکلی اینقدر محبوبی پس واسه چی نماز نمی خونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد