تست هوش پیش دبستانی

اینو چطوری حلش می کنی؟
فقط یک سؤاله، پس وقت بذار و درباره اش فکر کن.

از بچه های پیش دبستانی این سؤال پرسیده شد :

«اتوبوس توی  شکل زیر به کدوم طرف میره؟ چپ یا راست؟»



 .

.

.

.

.

.

با دقت به شکل نگاه کن.
می تونی جواب بدی



.



.



.



.

.



.



.



(جواب های ممکن چپ یا راست هست)

درباره اش فکر کن

.

.

.

.

.





هنوز نمی دونی؟

.

.

.

.

باشه، من بهت میگم.

.

.

بچه های پیش دبستانی همگی جواب دادند : «چپ»

.

.

.



وقتی ازشون پرسیدن : «چرا فکر می کنید اتوبوس داره به طرف چپ میره؟»

اونا جواب دادن :

.

.

.

.

«چون تو نمی تونی در رو ببینی.»

.

.

.

.

.

.

.

الآن چه احساسی دارید؟؟؟
 

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان رهام یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ق.ظ http://rohham.blogsky.com/

سلام سینا جان
وبلاگ متنوع و جذابی داری
فعلا دارم VOA رو دانلود می کنم تا استفاده بعدی از وبلاگت
قدرتمند باشی

مرسی که اومدین . بازم از این کارا بکنین

سحر یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://sf22761.blogsky.com

احساس خنگی در حد هالیوود.
دلت خنک شد؟؟؟؟

من خودم وضعیتم از شما بدتر بود

مهسا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

اوه ه ه ه چه ضایع ست یه بچه جغله از تو باهوش تر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد