اگر پسرا نبودن ... ؟

اگه پسرا نبودن کی مامانا رو دق می داد؟ اگه پسرا نبودن کی خونه رو می کرد باغ وحش؟ اگه پسرا نبودن تو دانشگاه استاد کیو ضایع می کرد؟ اگه پسرا نبودن دخترا به چی می خندیدن؟ اگه پسرا نبودن دخترا کیو سر کار می ذاشتن؟ اگه پسرا نبودن دخترا کیو تیغ می زدن؟ اگه پسرا نبودن کی تو کلاس می رفت گچ می یاورد؟ اگه پسرا نبودن کی اشغالا رو می ذاشت جلوی در؟ اگه پسرا نبودن کی نمره هاش همیشه تک بود؟ اگه پسرا نبودن کی یک ساعت براتون خالی می بست؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://sf22761.blogsky.com

نگو تورو خدا
پسرا نبودن کی مطلب میذاشت به این باحالی تو وبلاگ به این ریدیفی؟س

مرسی . یادم نبود وگر نه این رو هم اضافش میکردم

منا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://8daily.blogsky.com

همه اینایی که گفتی یه طرف اینکه اگه تو و این وبلاگت نبود من امشب تنهایی چجور می تونستم ازته دل اینقد بخندم
خسته نباشی
خیلی باحالی پسر!

مرسی

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

قرار رو بر این گذاشتیم که هر روز به سایتهایی که با ما لینک دارن سر بزنیم و کلی جستجو کنیم ازشون
احوالی لزشون بپرسیم ببینیم رفقا در چه حالن خب رفقا چه خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر؟
در ضمن یکم در مورد خودت فکر کن توام پسری

من که خیلی خوبم
هر چی در مورد خودم فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید .

پویا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://marketp.gigfa.com

به نام خدا
سلام دوست خوبم منوکه میشناسی پویا هستم میخواستم دعوت منو قبول کنین و قدم به دیده ما بذارید و ...
انجمن کسب درامد ایرانیان اففتاح گردید
امکانات این انجمن : انجمنهای کسب درامد ایرانی و خارجی ، انجمن فیلم و موسیقی ، انجمن ورزشی ، انجمن مدیریت ، انجمن خبر ساز و ... امکانات دیگر مقدم شما را گرامی میداریم
شما هم دعوتید ......

پویا جان اینارو ول کن بگو شام چی میدن

مهسا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

آفرین پسر خوب که جواب مرضیه رو گذاشتی تقریبا حرفای من هم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد