توصیف خودم!!!!!!!!! (پیشنهاد دوستان بود )

 اول از همه سلام ...... امیدوارم حالتون خوب باشه

نمیدونم چرا دیگه حوصله ندارم بنوسیم ولی بازم میام مینویسم تا آخر این بی حوصلگی مزخرف رو از خودم دور کنم   

من توی دو پست قبلیم به شکل طنز معلم های خودم رو توصیف کردم که فکر کنم بهضی از دوستان این توصیف های منو جدی گرفتن  ..... البته من معلم هام رو الکی توصیف نکردم دقیقآ چیزایی که نوشتم درست هستن ولی یه خورده طنز گونه نوشتم که جالب در بیاد و خسته کننده نباشه   

اما دوستان ازم خواستن که من خودم رو هم توصیف کنم که اولش من نمیخواستم اینکارو کنم ولی چون ازم خواستن اینکارو میکنم ..... حتی بعضی از دوستام هم توی بخش نظرات منو توصیف کردن ولی دوستام بیشتر از چیزای خوب نوشتن (یعنی کامل نبود ) ...... البته دست همشون درد نکنه ولی فکر کنم اگه خودم کامل بنویسم بهتر باشه (البته از نوشته ی دوستام هم استفاده میکنم )  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- همونطور که همتون میدونید اسمم سینا هست 17 سالمه . بوشهری هستم و بوشهر زندگی میکنم . بیشتر اوقات آدم شادی هستم .. عاشق فوتبال و بیشتر از فوتبال عاشق کرسیتیانو رونالدو هستم .. فوتبال خوب بازی میکنم (هم فوتبال کامپیوتری و هم واقعی )   

دوستام میگن قیافت مثل کریس رونالدو هست   (توی فوتبال هم سعی میکنم مثل اون باشم . از غرور زیادش گرفته تا اون بد اخلاقی هایی رو که توی زمین انجام میده و بیشتر از همه این که سعی میکنه یار حریف رو عصبانی کنه با حرکاتش )

ادم با جنبه ای هستم (البته نه واسه همه کس )   از آدمهای بی معرفت حالم به هم میخوره

معمولا اخمو هستم (مخصوصا واسه دخترا ) چون میونه ی خوبی با بعضی از دخترا ندارم 

زود با کسی صمیمی نمیشم  ....... آدمی هستن که بیشتر وقتمو با دوستام میگذرونم   

عصبی هستم و خیلی زود عصبانی میشم ...... زمانی که عصبی میشم حوصله هیچکس و هیچ چیز رو ندارم و سعی میکنم توی جمع نرم که یه وقت کسی از دستم ناراحت بشه   

سر کلاس درس اصلا به حرف معلمام گوش نمیدم همش در حال بازیگوشی هستم سر کلاس (مخصوصا زنگ دینی )   

درس رو فقط واسه گرفتن نمره میخونم     

آدم رک گویی هستم فرقی هم نمیکنه طرف مقابلم کی باشه

بهضی وقتا گیر های 3پیچ میدم .......... وقتی کسی رو دوست داشته باشم باهاش زیاد شوخی میکنم و سعی میکنم اونرو بخندونم   

همیشه سعی میکنم لباسای خوب بپوشم حتی اگه بخوام برم سوپر مارکت سر کوچمون سعی میکنم لباس درست بپوشم و موهام درست باشه   

دست تو دماغم نمیکنم به بزرگترام هم احترام میذارم    

 

دوستان دیگه مغز من کشش نمیده هر چیزی رو میدونید ننوشتم خودتون بنویسید واسم  

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  

فعلا بای..........................................

 

معلمای امسالم (۲)

سلام .  

کجا بودیم ؟؟؟ ‌آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  .... الام میرسیم به معلم شیمی  که واقعا امسال یکی از بدترین معلمامون بوده از هر لحاظ  . دیروز تو مدرسه یکی از دوستام ازم سوال کرد :اگه بهت اجازه بدن یکی از معلمارو بزنی تو کدومش رو میزنی ؟  

منم سریع جواب دادم اول آقای (خ) معلم شیمی و دوم هم آقای (م) معلم ادبیات رو میزنم   

 

آقای (خ) - معلم شیمی : آدمی عجیب در نوع خودش ...... وقتی وارد کلاس میشه بچه ها از ته کلاس میگن به خوابگاه آقای (خ) خوش آمدید   

سر زنگ شیمی کلاس ۳۶ نفری ما تبدیل میشه به ۲۰ نفر بعضی وقتها هم کمتر میشه !!!!!!!!!!!!!!  ... از لحاظ ظاهری آدمی نا مرتب و نا منظمی هست  ... بعضی روزا که زنگ اول باهاش داریم وقتی میاد سر کلاس میبینیم نصف پییراهنش داخل شلواره و نضف دیگش بیرونه شلواره  .... بعضی وقتا هم پاچه ی شلوارش یا تو کفششه و یا تو جورابشه ..  

علاقه ی زیادی به شکوندن گردن دانش آموز داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون سر کلاسش وقتی حرف میزنیم بهمون میگه بلند میشم گردنت رو خورد میکنما !!!!!!!!!!  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- الان میرم سراغ معلم زبان انگلیسی که اینم آدم جالبیه    

 

آقای (ص) - معلم زبان انگلیسی : آدمی بسیار مقرراتی و تقریبا خوش تیپ   

سر کلاس خیلی خشک و اخمو میشینه ..... از کلمه ی باریکلا زیاد استفاده میکنه   

الان میخوام یه چیزی دربارش بگم که اگه خوندینش حالتون بهم میخوره   

زمانی که بچه ها دارن توی کتاب مینویسن و سرشون پایین هست . شما اگه زیر چشمی این آقای (ص) رو نگاه کنی میبینی انگشت اشارشو کامل فرو کرده تو دماغش ... زمانی هم که بیرونش میاره اول انگشتش رو یه آنالیز میکنه بعد هم نمیدونم کجا میمالونه انگشتشو !!!!!!!!!!!!! (بیشتر وقتها واسه تمیز کردن انگشتش از چوب زیر میز استفاده میکنه !!! )  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------معلم درس آمار کلاسمون یکم از این معلم هایی که واستون اسم بردم بهتره   

 

آقای (ا) - معلم آمار : مردی جوان و ۳۵ ساله که به قول خودش چهره اش از بس که خوب مونده همه فکر میکنن که ۲۵ سالست  ( البته ما همچین فکری نمیکنیم )  ...... فکر میکنم وزن این معلم ۸۰ کیلو باشه که باید بگم ۵۰ کیلوی وزن بدنش وزن دماغش هست  

بعضی وقتا که سر حال باشه سر کلاس زیاد شوخی میکنه .  

زمانی که دیگه خیلی خیلی سر حال باشه شوخی که میکنه هیچ + از اون حرفا هم میزنه !!!       

واس همین بچه های کلاسمون از آقای (ا) خوششون میاد ولی ما همه ی معلمهارو اذیت میکنیم چه خوشمون بیاد ازش و چه بدمون بیاد ازش  

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  

ولی اگر این معلم عصبی بشه دیگه کسی نمیتونه جلوشو بگیره !!!!!!! صورتش میشه قرمزه قرمز   

از اون حرفا هم بیشتر میزنه !!!!!!!!! ولی زمانی که اون و هر معلم دیگه ای عصبی میشن ما بیشتر میخندیم   

  

دوستان بقیه ی معلمهارو میذارم واسه پستای بعدی  .................................  

 

فعلا بای ................................................................