بازگشت آقاي خاص به ليگ برتر انگليس

بازگشت آقاي خاص به ليگ برتر انگليس

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال‌مادريد به ليگ برتر انگليس بازخواهد گشت.

به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، خوزه مورينيو در هفته‌هاي اخير از طريق مدير برنامه‌اش مذاکراتي با دو تيم ليگ برتري چلسي و منچسترسيتي انجام داده است. اين اقدام در حالي صورت گرفته که تيم‌هاي مذکور توسط کارلو آنچلوتي و روبرتو مانچيني، مربيان ايتاليايي شاغل در جزيره هدايت شده و فصل جاري مطابق خواسته و هدف باشگاه، عمل نکرده‌اند.

براساس اين گزارش آقاي خاص که در سال‌هاي 2004 الي 2007 مسئوليت چلسي را در اختيار داشت، پس از تجربه همکاري با اينترميلان ايتاليا و اکنون رئال‌مادريد، تمايل زيادي براي بازگشت به انگليس دارد.

مورينيو خود در اين ارتباط به يک روزنامه کشورش گفته است: فوتبال باشگاهي انگليس هميشه براي من جذاب و رويايي است. در آنجا سه فصل خارق‌العاده را تجربه کردم که هيچ گاه از خاطر و ذهنم محو نخواهد شد. در اين کشور ساختار متفاوت ورزشي، احترام‌ها، ‌اخلاق ورزشي، زندگي اجتماعي، زندگي خصوصي و خيلي عوامل ديگر به گونه‌اي است که همواره مرا براي بازگشت وسوسه مي‌کند. از زندگي در چنين کشوري بسيار لذت مي‌برم. در آنجا بسيار مورد توجه هستم. پس دوست دارم بازهم کار در اين کشور را تجربه کنم.
او که از سال 2000 فعاليت جدي در عرصه مربيگري را با بنفيکا شروع کرد، در تيم‌هاي ليرا و پورتو کشورش نيز فعاليت کرده است.

 

جان تری: چلسی همچنان به دنبال فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان است

جان تری: چلسی همچنان به دنبال فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان است

مدافع چلسی گفته آنها رقابت را از دست نمی‌دهند

EPL - Chelsea vs Everton, John Terry (Getty Images)

جان تری، مدافع چلسی گفته می‌خواهد قهرمان لیگ قهرمانان شود و به دنبال حفظ لیگ برتر هم هست.

آبی‌ها اخیرا در فرم خوبی بوده‌اند و پنج بازی است که نباخته‌اند و به این ترتیب دارند به منچستریونایتد نزدیک می‌شوند.

باشگاه لندنی، یکشنبه آینده در دیداری حساس با منچسترسیتی بازی می‌کند. آنها چهارم هستند و دو امتیاز کمتر از تیم مانچینی دارند و نه امتیاز کمتر از منچستریونایتد دارند، هرچند که یونایتد یک بازی بیشتر از آنها انجام داده.

تری می‌گوید: «ما دست از تعقیب و مبارزه برنمی‌داریم.

کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بازی‌هایمان را ببریم، تا به انتها به پیش بتازیم و بعد ببینیم در صدر جدول چه می‌شود.

طرفداران ما این فصل باورشان به ما را حفظ کرده‌اند و ما به هواداران مدیونیم و باید فصل را با قدرت به پایان ببریم، و نشان دهیم که چه کیفیتی داریم و نتایجی عالی بگیریم.»

اف‌سی کپنهاگن در میانه هفته به استمفورد بریج می‌رود تا دیدار برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را انجام دهد.

تری می‌گودی: «ما هنوز می‌توانیم از این فصل، فصل خوبی بسازیم. ما به دنبال چالشیم. زمان آن است که نشان دهیم چه قابلیت‌هایی داریم. زمان فوق‌العاده‌ای برای ماست.»

نگرانی مدیران چلسی از شرایط تورس

نگرانی مدیران چلسی از شرایط تورس؛ ستاره اسپانیایی دلتنگ خانه است؟

مدیران چلسی نگران هستند که ستاره اسپانیایی شان دچار دلتنگی برای خانواده و کشورش شده باشد

 Fernando Torres,Chelsea(Getty Images)


به گزارش نشریه دیلی میرر، مدیران چلسی نگران هستند که فرناندو تورس، خرید زمستانی این باشگاه که در ژانویه با انتقالی 50 میلیون پوندی
به آبی ها پیوست و تاکنون بازی های خوبی برای تیم جدیدش به نمایش نگذاشته، دچار دلتنگی برای خانواده و کشورش شده باشد.
تورس بعد از بازگشت از جام جهانی، روزهای سختی را در آنفیلد سپری کرد و سرانجام با انتقالی رکورد شکن راهی استمفوردبریج شد.
در ماه های پایانی حضور این بازیکن در لیورپول گفته می شد تورس دوست دارد به اسپانیا بازگردد، هرچند هیچ یک از دو باشگاه رئال و بارسا تلاشی جدی
برای خرید او انجام نداد.
او از زمان حضورش در چلسی روزهای خوبی را سپری نکرده و در پنج بازی ابتدایی اش موفق نشده برای آبی ها گلزنی کند. براساس گزارش ها، این مهاجم 26 ساله هنوز خانه ای در لندن نخریده و به تازگی در خرید خانه وین بریج نیز ناکام ماند.

رقابت چلسی و سیتی برای جذب کاکا

رقابت چلسی و سیتی برای جذب کاکا

ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید نظر مثبت سران باشگاه های انگلیسی را به خود جلب کرده است

Kaka, Real Madrid, Real Sociedad (Getty Images)


طبق گزارش منتشره در روزنامه میرر، کاکا، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید ممکن است در بازار نقل و انتقالات تابستانی از رئال جدا شود و در انگلیس به دنبال سرنوشتش باشد

این ستاره برزیلی در سال 2009 به پیشنهاد سیتی برای پیوستن به رئال پاسخ منفی داد . کاکا در تابستان امسال دچار مصدومیت شد و برای مدتی طولانی از ترکیب تیم به دور بود

اکنون سران باشگاه های منچسترسیتی و چلسی به دنبال جذب کاکا هستند و کارلو آنچلوتی، مربی سابق میلان که اکنون هدایت چلسی را در دست دارد، به دنبال آن است تا کاکا را جانشین آتی لمپارد سازد

دارنده عنوان برترین بازیکن سال 2009، در یازده حضورش در ترکیب این فصل رئال توانسته 2 گل به ثمر برساند و فصل گذشته هم نتوانسته بود یکی از بازیکنان باثبات رئال باشد.

مصدومیت زانوی کاکا مانع از درخشش او در رقابتهای این فصل شد و اکنون به نظر می رسد که صبر مورینیو در مورد کاکا به سر آمده و به فکر فروش او افتاده است.

جان تری بار دیگر کاپیتان سه شیرها می شود

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به تازگی بحث زیادی در مورد گزینه کاپیتانی تیم ملی انگلیس داشته اند و با توجه مصدومیت ریو فردیناند، کاپلو قصد دارد بار دیگر بازوبند را به جان تری بدهد

Emad Moteab, terry, England , egypt (Getty images) misr


فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد در دیدارهای پیش روی مقدماتی یورو 2012، بازوبند کاپیتانی سه شیرها را بار دیگر به جان تری بسپارد.
به گزارش دیلی میل، مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس به تازگی بحث زیادی در مورد گزینه کاپیتانی تیم ملی انگلیس داشته اند و با توجه مصدومیت ریو فردیناند، کاپلو قصد دارد بار دیگر بازوبند را به جان تری بدهد.
تری که پیش از جام جهانی به دلیل رسوایی اخلاقی ای که به وجود آورد، بازوبند کاپیتان را از دست داد، در مدت اخیر با بازی هایی که انجام داد، سرمربی ایتالیایی را متقاعد کرد تا بار دیگر بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.
کاپلو پس از گرفتن بازوبند کاپیتان از تری، آن را به فردیناند داد اما مدافع باتجربه منچستریونایتد از آن زمان با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده و همین مسئله موجب شد تا کاپلو به گزینه های دیگری برای کاپیتانی فکر کند.
از فرانک لمپارد و استفن جرارد نیز به عنوان گزینه های دیگری که ممکن است بازوبند کاپیتان سه شیرها را در دیدارهای آینده به بازو ببندند، نام برده می‌شود.


حمایت دروگبا از کولو توره

حمایت دروگبا از کولو توره: او بازیکنی نیست که دوپینگ کند

مهاجم چلسی معتقد است مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ هم تیمی اش در تیم ملی ساحل عاج تنها حاصل یک اشتباه احمقانه بوده است

دیدیه دروگبا، مهاجم چلسی، تاکید کرد حبیب کولو توره، مدافع منچسترسیتی، بازیکنی نیست که بخواهد با استفاده از دوپینگ عملکرد بهتری
داشته باشد و معتقد است مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ این بازیکن تنها حاصل یک اشتباه احمقانه بوده است.
مدافع ساحل عاجی سیتی به تازگی به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش پس از دیدار مقابل منچستریونایتد محروم شد.
بعد از این اتفاق بود که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، نیز به حمایت از شاگرد سابقش پرداخت و گفت آزمایش او به دلیل استفاده از داروهایی که همسرش برای لاغری استفاده می کرد، مثبت شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر او محروم شود، برای ما ( تیم ملی ساحل عاج) خیلی سخت خواهد بود زیرا او یکی از مهمترین، قدیمی ترین و باتجربه ترین بازیکنان ماست. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، برای ما بسیار دشوار خواهد بود. من فکر می کنم این اتفاق بسیار احمقانه و یک اشتباه بوده و فکر نمی کنم او برای بهتر شدن بازی اش از چنین داورهایی استفاده کرده باشد. فکر می کنم این تنها یک اشتباه بوده و برای او بسیار متاسفم. همه ما از او حمایت می کنیم، این تنها کاری است که از دست ما برمی آید. من با او صحبت کردم. او بسیار ناراحت بود که البته طبیعی است. او گفت این تنها یک اشتباه بوده است. "


دروگبا: بعد از بازنشستگی مربی نمی شوم/ می خواهم به امور خیریه بپردازم

دروگبا: بعد از بازنشستگی مربی نمی شوم/ می خواهم به امور خیریه بپردازم

ستاره ساحل عاجی از بازی فوتبال لذت می برد

DROGBA-CECH-NBA-CATTELL

دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی باشگاه چلسی گزارشهای منتشره در این رابطه که او در پایان عمر ورزشی اش به مربیگری مشغول خواهد شد را ردکرده و اعلام کرده که ترجیح می دهد تا وقتش را صرف امور خیریه و انسان دوستانه نماید

این ستاره 33 ساله با پیوستن فرناندو تورس به چلسی، در هفته های اخیر نیمکت نشین شده است و در حالی که گمانه زنی های فراوانی درمورد آینده اش به گوش می رسد، خود دروگبا از صحبت کردن در مورد آینده اش سرباز می زند و تنها اعلام کرده که در نظر دارد تا پس از پایان عمرفوتبالی اش به فعالیتهای انسان دوستانه بپردازد.

دروگبا به اسپورتینگ لایف گفت:« کار کردن در امور انسان دوستانه، امر بسیار مهمی برای من است.نه فقط به این خاطر که من فوتبال بازی می کنم،من این کار را برای ارائه کردن خودم به دنیا انجام نمی دهم. بلکه می خواهم از تصویرم برای بنیادهای خیریه استفاده کنم. این برنامه ای بلند مدت است که در ذهن من جای گرفته.این کاری نیست که دو سه سال آن را انجام دهی و بعد از آن دست بکشی. من در این مسیر کاملا استوار هستم و این کار را برای شهرت انجام نمی دهم.»

ستاره ساحل عاجی چلسی ادامه داد:« این عشق و علاقه واقعی من است و زمانی که از دنیای فوتبال خداحافظی کنم، اولویت اول زندگی من انجام امور بشردوستانه خواهد بود. در حال اضر فوتبال بازی کردن هم برای من بسیار مهم است.»

دروگبا در پاسخ به این سوال که تا چند سال دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد به شوخی گفت:« نمی دانم، شاید تا 10 سال دیگر؟! نمی دانم. حتی اگر در ترکیب ثابت تیمم نباشم هم نهایت تلاشم را به کار می گیرم و این مهمترین چیز برای من است. نمی دانم که  فردا از فوتبال خداحافظی می کنم یا 5 سال یا 6 سال دیگر .. ولی نکته مهم این نیست.نکته مهم مشارکت است، چه در ترکیب ثابت و چه به عنوان بازیکن ذخیره.»

دیدیه دشام: تنها به مارسی فکر می کنم، نه به چلسی، لیورپول و یوونتوس

در رسانه ها از سرمربی مارسی به عنوان گزینه مربیگری در تیم های چلسی، لیورپول و یوونتوس یاد می شود اما او توجهی به این شایعات ندارد

Ligue 1 : Didier Deschamps (Olympique de Marseille)

دیدیه دشام، سرمربی المپیک مارسی، اعلام کرد در حال حاضر تنها به دیدارهای پیش روی تیمش در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان فکر می کند و در مورد آینده اش در این باشگاه در پایان فصل تصمیم گیری خواهد کرد.
دشام که در رسانه ها از او به عنوان گزینه مربیگری در تیم های چلسی، لیورپول و یوونتوس یاد می شود، در گفتگو با اسپورت گفت:" صراحتا بگویم در حال حاضر چندان به این مسئله فکر نمی کنم. من تنها روی اهدافم تمرکز کرده ام، دیدار مقابل رن، رسیدن به لیگ قهرمانان و دیدار برگشت مقابل منچستریونایتد.
بعد از آن به فینال جام حذفی و پایان لیگ فکر می کنم. همه این مسائل کلفی است تا ذهن من کاملا پر باشد."
دشام در حال حاضر تا تابستان 2012 با مارسی قرارداد دارد.

سلام

سلام. من سینا هستم و تازه واسه این سایت مینویسم. امیدوارم اطلاعات خوبی رو درباره ی چلسی بهتون برسونم. تنها یک خواهش دارم از شما:

نظر بدید.

مرسی

ما برگشتیم

سلام بچه ها خووووبین؟ مارو به کلی فراموش کردین دمتون گرم. این مدت نبودم ولی دیگه میخوام فعال باشم. از بازی چلسل منچستر میگم که حالشونو گرفتیم. بازی با بلکپول هم که داش فرانک 2تا گل زد این بچه پاش از طلاس تری هم گل زد. خب لمپاردم داماد نشد میشه ها ولی هنوز نشده. خب این که خیلی خلاصه بود ولی خب دیگه فعال میشم. لینک دانلود گل های بازی بلکپول هم گذاشتم

فعلا بای

John Terry

Frank Lampard

Frank Lampard