سلام به همه ی دوستان . امیدوارم که حالتون خوب باشه .    

ببخشید یه مدت نبودم آخه اینترنتم قطع شده بود   

اما ایندفعه میخوام یه مطلبی رو بذارم که کاملآ با مطالب دیگم فرق میکنه .!!!! 

راستشو بخواید اینروزا حوصله هیچ کاری رو ندارم حتی حوصله مدرسه رفتن رو هم ندارم  

نمیدونم چرا ؟! ‌ولی دیگه دست و دلم به هیچ کاری نمیره   

هرچی سعی میکنم خودم رو با یه چیزی مشغول کنم ولی فایده ای نداره .!!!   

باید بگم تنها سرگرمی من شده نشستن پشت کامپیوتر ‌‌- چت کردن و بعضی وقتا هم سری به لینک دوستام میزنم .  

هر هفته هم ۵ شنبه ها یا با دوستام میرم سالن فوتسال بازی میکنم یا میریم بیرون میگردیم . 

ولی دیگه اصلآ با این کارا هم حال نمیکنم !!!!!!   

یه مدتیه تو فکر اینم که دیگه وبلاگم رو تعطیلش کنم و دیگه توش مطلب نذارم   

ولی دو دلم . واقعآ نمیدونم چکار کنم ؟!! دیگه نمیدونم چی درسته چی خرابه !!!!!! 

شما اگه جای من بودید چیکار میکردید ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
NOD32 دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.nod32ss.blogsky.com/

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید این وبلاگ هر روز ، به روز میشود با بازدید روزانه میتوانید از مطالب جدید استفاده نمایید.با تشکر

سلام
منظورت اینه که NOD32 رو خودم نصب کنم ؟!!!!!!!!!!!!!!!

یک زن سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

احتمالا از خوندن نظر من کمی دلگیر خواهی شد....
اما بهتره بدونی....
وظیفه اصلی تو خوب درس خوندنه...بنابر این هر سرگرمی ای که تو رو از وظیفه و هدف اصلیت دور کنه برات مضر ِ...
سعی کن عادت به چت رو از سرت بندازی....کار با کامپیوتر رو کم کنی....اگه میبین وبلاگ ثمری برات نداره حذفش کن...و به این فکر کن که تا چند ماه دیگه باید مرحله سنگینی رو پشت سر بذاری که در واقع پی و پایه ی آینده ته....
گفته بودم بهت ....این دو سه ساله سال های سرنوشت سازی ی برات....باهاشون بازی نکن.
زندگی اونطور که شما ها تو این سنین حس میکنین شوخی نیست و با کسی هم شوخی نداره....پس کاری نکن که آینده ات پشت کامپیوتر تباه شه.
هیچ چیز...هیچ چیز...هیچ چیز به اندازه ی تحصیل و شأن اجتماعی برای یه مرد مهم نیست.

مرسی از راهنمائیتون
ممنون

یک زن چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

برات مهم نباشه....تحت هیچ شرایطی...اون کاری که خودت دوست داری و میلت هست انجام بده....

سعی میکنم .......

سحر چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://sf22761.blogsky.com

یک عالمه واست سخنرانی کردم پرید
گفته بودم سیستمم ویروس داره
پس خلاصه میگم.
برو دنبال یه کاری که باش عشق کنی
مثل ثبت نام تو یه باشگاه ورزشی- کلاس گیتار- موسیقی- نقاشی
چه میدونم یه چیزی تو این مایه ها
کلا هم خیلی دپ نباش
همه مون این روزا رو داریم

سحر حسش نیست جون خودم ........................

شهروند جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://rayamkoo.blogfa.com

آره عزیزم این نکته ی ظریف دکترشریعتی همون:
یک ساعت تفکر بهتراست ازهفتاد سال عبادت
چه مسجد کدام عبادت...
آهنگو خیلی دوست دارم چون اولا شعرفردوسی وطن پرسته
ثانیا یادمون می ندازه که کی بودیم و چی شدیم

وحید شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

سینا جان عاشق شدی.........بهاین چیزا فکر نکن برای تو هنوز زوده

وحید تو فکر کن عاشق شدم .........................
فکر نکنیا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وحید یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

من اگه جای تو بودم کارام رو مثل قبل انجام میدادم...واز این حالت خارج میشدم

دختر زمستون دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

تلخه ولی حقیقته ... کاش همه اینو بفهمن ...

حتمآ بار بعدی ادرس وبت رو برام بنویس ...... مرسی

دختر زمستون دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

اووم! یه اشتباهی کردم! کامنت بالا مال پست بعدیه!!!
در مورد این پستت هم ... پسر خوب تو دوره ای که حتی لیسانس هم داره از چش میفته تو می خوای درستو ول کنی؟!! بحث مدرک به کنار 0 که البته همه ی ماها مدرک گرا هستیم ) تو قراره با سوادت امرار معاش کنی... زندگی کنی... به نطر منم کار با اینترنت رو کم کن ... یعنی مثلا به عنوان جایزه واسه خودت 1 ساعت بیا نت ... به شرط اینکه سر قرارت با خودت بمونی ...

نه بابا.......... من کی گفتم میخوام درسم رو ول کنم !!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد