به ریگی هم .................. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ریگى پس ازانتقال به کهریزک دریک بازجوئى کوتاه و ساده مسئولیت اغتشاشات اخیر، حوادث کوى دانشگاه و سقوط کلیه هواپیماها، زلزله بم و آغازجنگ تحمیلى، قتل امیرکبیر و شکست اسلام در جنگ احد را به عهده گرفت !!!!!!!!!!  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

ااااااااااا پس به دنیا اوردن احمدی نژاد چی؟

ادیب سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ http://greenadib4.blogsky.com

سلام. لینکمو اصلاح کن. زود باش!!!!!

شب گلک چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.shabgolak.blogfa.com

من امروز با وبلاگت اشنا شدم ...و خوشحالم بابت این آشنایی...دوست داشتم مطالبش رو

مژده چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.nedaye-azadye-iran17.blogspot.com

چارلی چاپلین در سخنرانی معروف خود در فیلم " دیکتاتور بزرگ " می گوید : به کسانی که صدای مرا می شنوند می گویم " نا امید نشوید " رنجی که اکنون در بین ماست ، گذر حرص آدمی است ، تلخی بشری است که راه پیشرفت انسان او را می ترساند . نفرت آدمی می گذرد و دیکتاتورها می میرند و قدرتی که از مردم می گیرند به مردم باز خواهد گشت و تا زمانی که انسان ها می رزمند ، آزادی نابود نخواهد شد .

هلیا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

سال خوبی داشته باشی سینا

بیدل سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

مرد حسابی این چیه گذاشتی؟ تازه عکس خودتم زدی بغل وبلاگت. بابام جان میان میگیرنت میبرنت کهریزک. اونوقت کیه که بیاد جمعت کنه؟ یخورده مسائل امنیتی رو رعایت کن. خودت میدونی که اینا هیچی حالیون نیست.

صلح چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام بر آزادی

سالی که گذشت !

سال گذشته مبارزات جنبش سبزکه جنبشی ملی و کثرت گراست ،از دل مردم برخاست تا بر علیه رژیم دیکتاتور و کودتاگر حاکم به مبارزه بپردازد،مبارزه ای که کاملأ قانونی وبرطبق میثاقهای بین المللی دارای مشروعیت است واین جنبش طی چند ماه بطور یکپارچه بر علیه دیکتاتور بپا خاست و دست به اعتراض و تظاهرات زد و در تمام این موارد جنبش سبز توسط دیکتاتور حاکم سرکوب و کلیه حقوق شهروندی آنها لگد مال شد.
بر طبق قانون جمهوری اسلامی، مردم ایران حق دارند نقطه نظرهایشان را بیان کنند و در چهار چوب همین قانون اعتراضات آنها به رسمیت شناخته شده است اما در مقابل رژیمی قرار دارد به لحاظ سیاسی و مذهبی مشروعیت ندارد چرا که به جنایات بیشماری دست زده بخصوص در روز عاشورا مردم را به خاک و خون کشید،به لحاظ بین المللی هم هیچگونه صلاحیتی ندارد چرا که بخاطر زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا کنون ٥٧ بار از جانب کمیسیون حقوق بشر بخاطر جنایاتش محکوم شده است.

تشویق مردم به آرامش به نفع کیست ؟

سال گذشته مبارزات جنبش سبز بر علیه دیکتاتور نه تنها از جانب فالانژهای حکومتی سرکوب شد بلکه از سوی بعضی جریانات مذهبی متهم به «ساختار شکن » شد.سوال جنبش سبز این است آیا ما (جنبش سبز ) حق نداریم در برابر رژیمی که از هیچگونه جنایتی فرو گذار نیست شعارمرگ بر دیکتاتور سر دهم؟ مگر آیت الله منتظری اعلام نکرد :شعار دادن علیه شرک جرم نیست،بلکه واجب است.اگر جماعتی خود را پای بند اصول و ضوابط مذهبی میدانند چرا فتوای پیشوایان دینی خود عمل نمی کنند؟
طی سال گذشته عده ای پیدا شده اند که مردم را دعوت به آرامش کردنند این حضرات که به جریانات مذهبی تعلق دارند بمناسبت و بی مناسبت از جوانان و مبارزین داخل و خارج در خواست میکنند در مقابل سرکوبهای رژیم کوتاه بیایند.دست به تظاهرات نزنند و«بهانه بدست سرکوبگران» ندهید .عجبا! آیا این افراد مسلمان شعار مرگ بر دیکتاتور را مطابق اصل «قیام بر علیه ظلم » ارزیابی نمی کنند؟آیت اله منتظری که از هر جهت مورد تأیید این جماعت بوده است، ولایت فقیه را از مصادیق شرک دانست و صلاحیت خامنه ای را بعنوان ولی فقیه به سخره گرفت، آیا از دید ا ین جریان مردم حق ندارند شعار مرگ بر ولایت فقیه سر دهند؟این حضرات از ابتدای روی کار آمدن این رژیم هیچگونه تعارض جدی علیه این رژیم نداشته اند اکنون بیش از گذشته به فکر مصلحت اندیشی خود افتاده اند .این حضرات که نمیخواهند خود را بعنوان مخالف حرکت مردم معرفی کنند ، اکنون در نقش مصلح اجتماعی ، مردم را به تمکین از این دیکتاتور فرا می خوانند. غافل از اینکه جنبش سبز کاملأ آگاه و بیدار است و فریب این حضرات را نخواهند خورد و هر وقت صلاح بدانند دست به اعتراض و تضاهرات خواهند زد.
جنبش سبز پیروز است
درود بر جنبش سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد