رشته ی ریاضی یا بدبختی !!!!!

من امسال  یه غلطی کردم اومدم رشته ی ریاضی نشستم ولی کلی از این رشته گله دارم طوری که اگه میتونستم این رشته ی ریاضی رو کلآ نابود میکردم ! آخه شما نمیدونید ما داخل کلاس چی میکشیم  . گله ی من از سختی درسها نیست گله ی من از این رشته اینه که به معلم درس عربی میگیم فردا امتحان فیزیک داریم اگه میشه امتحان نگیر . میگه : شما رشته ی ریاضی هستین و باید هر دو درس رو بخونین . به معلم هندسه میگیم آقا این مسئله رو یه بار دیگه توضیح بده . میگه : از شما دانش آموزان رشته ی ریاضی انتظار نداشتم . سر کلاس آمادگی دفاعی تیکه میپرونیم . معلم میگه : شما رشته ی ریاضی هستین باید سر کلاس مثل آدم بشینین .

من چند تا سوال برام پیش اومده :

من نمیدونم چرا وقتی که زمان کمک به مدرسه میشه نمیگن شما رشته ی ریاضی هستین باید کمتر پول بدین ؟

چرا زمانی که میخوان دانش آموزا رو ببرن اردو نمیگن شما رشته ی ریاضی هستین باید یه جای بهتر ببریمتون ؟

چرا زمانی که میخوان وسایل کلاس رو عوض کنن نمیگن شما رشته ی ریاضی هستین و باید وسایل کلاس شما رو زودتر عوض کنیم ؟

چرا وقتی که میریم پیش مدیر مدرسه میگه کلاس شما رو به رسمیت نمیشناسم در صورتیکه کلاس ما درسخونترین کلاس مدرسمونه ؟

( کلاس ما هم درسخونترین وهم بی نظم ترین کلاس مدرسه ست )


نظرات 6 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

کلاس چندمی ؟

دوم دبیرستان

محمد یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام...
سربزن...

مامان رهام سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

خب درسخون و بی نظم با هم جورن.

سارا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ http://sarajunam.blogsky.com/

منم الان آخرشم
بخدا از اولش هرچی میشه میگن شما رشته ی ریاضی هستی و تازه جالبش اینه هرجا میگی من رشتم ریاضیه میگن پس خر خونی
یا وقتی به شماور گفتم من درسای عمومیم ضعیفه میگفت به درد رشته ی ریاضی نمیخوری برو تجربی یا انسانی!!!!
حساب کن هر سوالی میپرسی هر کاری میکنی میگن ریاضی بابا
آخرشم موقع کنکور که میشه اگه بهترین مهندسی هم قبول شی رشته های دیگه مسخره میکنن که هنر نکردی تا 4000 هم تهران هندسی قبوله(یکی نیست بگه ریاضی ها چند برابر رشته های دیگه هستن)

من عاشق ریاضی بودم و تا مدتی هم راهنمایی تو المپیاد و اینا
اما الان از اینکه حتی بگم رشته ی ریاضی متنفرم
ترجیح میدم چیزی نگم
این رشته ای بود که با عشق و امید اومدم توش و با تنفر و غم ازش دل کندم

ولی انشالله که تو موفق باشی

بیدل چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

اشکالی نداره بابا. این به اون در.

مهسا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

اشکالی نداره بچه های مدرسه ی ما هم همین مشکلو دارن البته اونا هم بی نظم هستن هم تنبل اما تمام معلما عاشق کلاس ما هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد