سیستم عامل جدید ایرانیان




سیستم‌عامل «windows » به «شبابیک » تغییر نام داده می‌شود (توضیح اینکه شبابیک به معنی پنجره‌ها است)


با نصب نرم‌افزارهای جدید کلیه رایانه‌ها در ساعات ملکوتی اذان برای ادای فریضه نماز به مدت ۳۰ دقیقه به طور خودکار shutdown می‌شوند و هرگونه تلاشی برای جلوگیری از خاموش شدن رایانه به انفجار آن و تخریب ساختمان‌های اطراف منجر خواهد شد.



نصب پیامبر ( yahoo messenger سابق) روی رایانه‌ها باید با اجازه وزارت ارشاد باشد.
 
پیامبر شما بجای گزینه send to all از گزینه send to all muslims برخوردار باشد.
 
اگر دو جنس مخالف قصد چت داشته باشند باید ابتدا صیغه جاری شود.
 
اگر دو جنس حتی موافق هم باشند باز جاری کردن صیغه احتیاط واجب است چون امکان دارد طرف مقابل asl دروغکی داده باشد و خود را جنس موافق شما جا زده باشد.
 
استفاده از بعضی smiley (شکلک)های یاهو گناه کبیره است و حکم آن مانند این است که انسان گوشت برادر خود را بخورد. احتیاط مستحب آن است که اصلاً از این شکلکها استفاده نشود.
 
بجای گفتن hi باید از عبارت soavrvb استفاده شود که همان مختصر شده عبارت salam_on_alaikom_va_rahmatollahe_va_barakato است.
 
در بیان سرعت انتقال خطوط بجای بیت از «بِیت»، بجای کیلوبیت از «اهل بیت» و بجای مگابیت از «اهل بیت عصمت و طهارت» استفاده شود.
 
در پسوردها حتماً باید از نام ائمه استفاده شود به اضافه سه کاراکتر اضافه (& ، # و @) برای جلوگیری از حدس زدن پسورد توسط بقیه. شایان ذکر است استفاده از کاراکتر $ تا زمان برقراری رابطه با آمریکا مجاز نمی‌باشد.
 
برای ارتباط‌ات بین شبکه‌ای باید فقط از فیبر نوری استفاده شود چون نور واژه مقدسی است و بهیچ وجه نباید از ارتباطات بی‌سیم استفاده شود چون ناچار به استفاده از ماهواره می‌شوید.
صدور مجوز برای هر سایت‌ با برقرار بودن شرایط ذیل حاصل می‌گردد
 
در هنگام مشاهده سایت‌، ابتدا باید یک ‌flash نمایش داده شود که مضمون فلش یادآور روزهای جبهه و جنگ باشد.
 
فونت لینک‌ها حتماً باید کوفی باشد.
 
بجای استفاده از فونتهای «نازنین»، «میترا» و «سینا» باید از فونتهای «زینب» و «غلامحسین» و«کبری» استفاده شود
نظرات 5 + ارسال نظر
پویا شهریار یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

خیلی باحال بود واقعا میگم کلی خندیدیم

روژان دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://frankie.blogfa.com

سلام. خوبی؟ مرسی که به وبلاگم سر زدی. اگه فصل پیش گاس از اول مربی بود قهرمان شده بودیم. اما امسال میشیم. اگه دوست داشتی منو به اسم چلسی نماد قدرت لینک کن و بگو من چی لینکت کنم. مرسی. بای.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

بچه جون رهبر ما دستشو بخاطر اسلام از دست داد
ولی رهبر ابوموسی شما فکر ناقصشو به اجنوی کرایه دادهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

همن آقای چچچچچچچییییییزززززززز

در ضمن خیلی ... فهمیدم 5تا نظر دادی

باهوش خودم اسم وبم رو برات نوشتم IQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس معلوم میشه تو ... به خاطر اینکه من اسم وبم رو برات نوشتم ولی تو کلی فکر کردی تازه فهمیدی من بودم نظر دادم. ( حالا خوبه فهمیدی )
خوشم میاد تا کم میارین از کلمات :‌ دشمن - اجنوی -آمریکا - اسرائیل - انگلیس - منافق استفاده میکنین. آخه تا کی ؟
رهبر شما بره یه فکری به حال خودش بکنه که سرطان پروستات داره و تا دو روز دیگه بیشتر زنده نیست !!!!
لابد اینم بخاطر اسلامه ؟!!!!!!!
22 بهمن تماشا کن !

یه دوست پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

ای ساده لوح....تو فکر کردی ما ها کم میاریم که این اسمارو میاریم...برو یه فکری به حال خودت بکن که شدی بازیچه ی یه عده از خدا بی خبر ...کسانی که قرآنو سر نیزه کردن که به تو بگن ما داریم از اسلام دفاع میکنیم...با بردن اسم ائمه یه جوری خودشونو به اون بزرگوارا ربط میدن که امثال شما رو خام کنند...دلم برات میسوزه که اینقدر ساده لوحی که حتی شنیدن حقیقت واست سخته!!!
برو و به این فکر کن که در لحظه ی مرگت چجوری میخوای اون شرمندگی رو که بخاطر نشناختن حق داری تحمل کنی...هممون یه روز خواهیم مرد.به فکر بعد مرگت باش.
اگه به مرگ فکر کنی دیگه به این سادگی اسم این افراد بزرگ تاریخو (ائمه اطهار) به سخره نمی گیری.
در ضمن این سرطانی هم که گفتی حرفی بود که امثال تو به خاطر عدم توانایی در مقابله با ایشان و طرفدارانشون(به قول شما کم آوردند)و حرف در آوردند.....مطمئن باش به خواست خدا ایشون حالا حالا ها سایشون بر سر ملت ایران خواهد بود...امیدوارم که شما هم با کمی مطالعه و تحقیق بیشتر به سادگی بتونی حقو تشخیص بدی و کمی از بارت در اون دنیا بکاهی...به امید روزی که حق؛باطل رو به زانو در بیاورد(وعده ی پروردگار)

سلام . امیدوارم سال خوبی داشته باشی .
نظر شما هم واسم قابل احترامه
ولی دیگه جنایت بد تر از این که روز عاشورا ادم بکشن .
توی ماه حرام . شما که حرف از اسلام میزنی
دیگه دروغ بدتر از این که اقای خامنه ای میگه چون قطار رو نگه نمیداشتن که ما نماز بخونیم مجبور شدم خودم رو از پنجره ی قطاری که در حال حرکت بود پرت کنم پایین !!! آخه من موندم شما چجوری این حرف رو باور میکنین . دیگه شما بی انصاف تر از صدا و سیما سراغ دارین ؟!!!! راهپیمایی ضد دولتی کشور گینه رو نشون میده ولی راهپیمایی ضد دولتی کشور خودمون رو نشون نمیده !!!!!!!!! آقا اصلآ نشون نده دیگه چرا میگه اغتشاشگر ؟!!!!!!
من خودم زمان شاه نبودم ولی خیلی از بزرگترام میشنوم که میگن دقیقآ همون کارهایی رو شاه انجام میداد این دولت هم داره انجام میده !!!!!!!!!!!!!!
شما ها اقای خامنه ای رو واسه خودتون به بت کردین و دارین اونرو میپرستین . این بت پرستی نیست که چند نفر دارن یه فرش رو ماچ میکنن!!!!! چرا ؟ چون اقای خامنه ای از اونجا رد شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعآ مسخرست .
اصلا شما پرچم کشور جیبوتی رو دیدی ؟ من میخوام بدونم این چه کشوریه که ایران به اون عظمت و بزرگی رفته با این کشور مذاکرات اقتصادی میکنه ؟ جیبوتی که پول نداره مردم خودش رو سیر کنه میخواد توی مشکلات به ما کمک کنه ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طرفداران اقای خامنه ای همون طرفدارای اقای احمدی نژاد هستن که توی سفر های استانیشون داریم میبینیم که چقدر زیاد هستن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روزنامه ی کیهان که هم که جدیدآ رفته تو کاره فوتوشاپ . خیلی مدرن شده !!!!!!!!!!
من عاشق ایران هستم و بس .

یه دوست پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

راستی این ایمیل منه...نگی حرفاشو زدو رفت
mkr2008m@yahoo.com
;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد